Mutluyumanneyimm Kızlar bugün tam 14 haftalık olduk cinsiyet belli olur mu boş yere doktora gitmek istemiyorum😞
ikinciannelikicin Mutluyumanneyimm canim 16. Hafta en uygunu daha erken gitme bence. Gitmeden de yarim saat once tatli seyler ye ic ki bebis hareketlensin gostersin. Ben oglumda gormustum doktorun soylemesine bile gerek kalmamisti erkek diye 😅
Pinarrr56 Olur canım ben gittiğimde 14 dum yüzde yüz erkek dedi tabi pozisyonda önemli göstermesi lazim
RabiaGlck Benim gibi sonradan hayal kırıklığı yaşamayın. Doktorlar genelde yanılabiliyor erkenden cinsiyete bakınca sonra ufak bi hayal kırıklığı yaşanıyor bana kalırsa en az iki hafta daha bekleyin