Minikinannesi 12+3 haftalik hamileyim bugune kadar rahimde hic sancim yoktu ama birden bire bi sanci giriyo ara ara normal mi yasayan varmi boyle biseyi ?
Ilkannelik Minikinannesi merhaba söylediğin şeyler dışında başka bir sıkıntı varsa doktorunla ara konus. Ama o haftalarda rahim büyümeye başlatığı icin o tarz şancı gibi ağrı hissetmem normaldir. Yinede doktoruna danış 😊
deletedmom11 Minikinannesi cnm kasıLmaLar normaLdir bu haftaLar tehLikeLi haftaLar düşük ihtimaLLerine göre kendini çok yorma ağırda kaLdırma
Ekin Minikinannesi Bahsettiginiz haftalarda batma tarzi ani sancilarin girmesi cok normal. Siddeti ve sıklığı fazla olursa doktorunuza danisin
Minikinannesi Ilkannelik Baska bi agrim yok ilk defa aksam bu saatlerde oldu sali gunu doktor kontrolum var endiseliyim biraz
Ilkannelik Minikinannesi sıklığına ve şancı derecesini kendince ölç tart olmadi dedigim.gibi doktoru bi ara danış. Doktorunu aramaktan çekinme 😉
Minikinannesi deletedmom11 Ilk defa oluyor acile gitmekte istemiyorum napacam kararsizim her 1 dakikada bi sanci giriyo.
deletedmom11 Minikinannesi gaz gaz saL gitsin dicem kızcak yine biriLeri ciddiyim gazdır bende çok çektm o haftaLarda kasıLmadan gazdan eğer geLirse tutma git tuwaLete tuttuğn zaman o bir sancı yapıyo beynine kdr wuruyo nerdeyse 🙈🙈 owaLa karnını sürekLi owaLa we tuwaLete sık git gazın için owaLadıkça aynı bebek owalanır çıkartırLar ya öyle düşün o sancıyı onlarda çekip ağlıyolar 🙈🙈
Minikinannesi deletedmom11 Canim gaz olmasi imkansiz birden bire ayakta yemek yaparken oldu. Hic yoktu 12 haftadir. Ama insallah gaz olurda endisem gider.
deletedmom11 Minikinannesi imkansız değiLdir benmde birden bire otururken geLmişti we iki üç günde geçer dediLer sürekLi kramp gibi geLiyodu saatLerce kaLıyodu duş faLan aL bi bakaLm hafifLeyip geri başLıyosa kesin gazdır
deletedmom11 Minikinannesi kız türkiyede rahatsınız waLLahi 😂 aciL war en azından burda öLüyom desen normaL diyoLar ondan artk ewde doğurup göbeğini kessem normaL dicekLer sakin oL herşeyde aciLe koşma kendine güwen güçLü oL o zaman kendindeki daha bebek doğmadan ki gücü hissedeceksin anne oLduğnn farkına warcaksn şimdi içerde dışarı çıkınca hapşursa doktora gidemezsin ewinin doktoru sen oLcan ne kadar soğuk kanLı oLursun o kdr gerçek doğru karar werirsin 😘 sağLıkla aL kucağına inş yoLun uzun daha
Minikinannesi deletedmom11 coook tesekkur ederim can'im guzel dileklerin icin. Turkiyede boylee ama hic ilgi yok emin ol. Ayrica bilincli bi anneden bu bilgileri almak guzeldi. Cok sagol. Allahim hepimizin bebegini saglikla kucagimizda gostersin insallah 😇 👶
tubatayfun deletedmom11 kiz oyle deme valla turkiye burdan daha beter ben yazin gitdigimde gordum valla allah turkiyedeki hastalara sifa ve sabir versin
deletedmom11 Minikinannesi kız bak abLam panikdir kızın boğaznda bişi kaLdı abLam oturdgu yerden kaLkamadı tıkandı kaLdı kadın gitti kız öldü aha öldü diyo aldm kızı götedm tuwalete kusturdum nefesi geldi rengi düzeldi abLam hala orda öylece bakıyo ewinin doktoru oLcan ewLadının hastaLığına ne iyi gelir doktordan iyi biLcen anca öyle ustaLaşıyosun yoksa iğne batsa ağLardık annemiz warken artık annede yok sen annesin zaten 😘
dilaraserdar O haftalarda kasık ağrısı, ani sancı girmesi normaldir ama çok sık oluyor ve beraberinde kusma ishal ateş vs gibi bi etki de yapıyorsa mutlaka doktorunuzla görüşmelisiniz
Minikinannesi tubatayfun Acile gittim ama ilgi sifir kadin doguma git dediler sabah ama agrim cok sukur kesildi korkudan herhalde acile gittim acımı unuttum. ☺🤔
tubatayfun Valla bende kac gundurdur sol tarafimda agri var az oncede belime vurmaya baslaldi simdide bacagima vuruyor agri bende cok korkuyorum devam ederse doktorumu aricam bende