meltemmmmm Merhaba hanımlar 20 haftalik hamileyim şu 3 gündür sulu akıntım var sürekli olmasada arada geliyo peçeteyi ıslatıyo birde tuvaletten çıktıktan sonra rahmimde ince bi sızı oluyo 3 dakika falan sürüyo. Başına böyle bişey gelen var mı çok yedirginim
zge_frdi meltemmmmm enfeksiyon olabilir bi idrar tahlili yaptırın. Bu dönemde akıntı hep oluyor ama sızı ve akıntı enfeksiyon habercisi. Bende de vardi su an antibiyotik kullaniyorum
Deletedmom15257 meltemmmmm herşey olabilir cnm sonuçta farklı bi ağrı bunu anca doktora giderek anlayabilirsin ki bence hit9