Bugün normal poliklinik muanesine gittim cam sakuraya nst de kalp atımı hızlı çıkınca aşağı acile gönderdi doktor serum ve yeniden nst bakılsın diye. Kan idrar falan da istedi
Çok şükür serum iyi geldi sonraki nst de iyi çıkınca taburcu oldum evime geldim hafatya kontrole çağırdı. Bir an heyecan yaptım doğuma alırlar falan diye. 36+2 yiz oğlumka