Kızlar bu gün doktor kontrolüm vardı Allah’a şükür bebeğimin durumu gayet iyi ama boynunda kordon var dedi doktor hareketlerini takip et önemli bi durum değil dedi ama korktum kan akışına baktı güzel dedi şimdi korku düştü içime geri açılır mu o kordon başına böyle bişey gelen var mi