guzelanne01_ berra-ksrdemir2001 evet genel olarak hepimiz yaşıyoruz gayet normal ama duramıycak kadar ağrı varsa mutlaka doktoruna gitmelisin
Hatisss berra-ksrdemir2001 bende bugun itibariyle 18 haftalık oldum. Özellikle bugün kasıklarımda çok ağrı oldu. İstirahat ettim. Sağ kasık tarafımda sertlik var gibi hassas ve ağrıyor. Durulamayacak gibi değil ama hareket ederken rahatsız edecek seviyede. İnternetten baktım bu haftalar kasık ağrısı normal yazıyor. Aşırı ağrı vs. Olursa doktora gidin diyor. Bebeğimiz büyüyor. Pozitif düşünelim. Geçmezse için rahatlaması adına doktora gidebilirsin. Bende öyle yapacağım ama şimdilik istirahat edeceğim.
Ulvana berra-ksrdemir2001 ben 24 kadar iyi geldim 25 yeni geçtim iki gündür karnım ağrıyor ve çok sert oluyor
berra-ksrdemir2001 berra-ksrdemir2001 Hatisss bende dayanilmiycak kadar değilim ama korkuyorum da bı yandan eğer devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum.Tesekkur ederim cevaplarınız için
Selinto 18+4 benimde dün geceden beri adet sancısı gibi başladı hala sürüyor. Tedirgin oluyorum. Dayanılmayacak durumda değil ama sonuçta ağrı var ve geçmiyor. Sorunda görünmüyor huzursuz oluyorum bende :(
Hatisss berra-ksrdemir2001 bugun de ağrıdı. Açıkcası çok rahatsız edici. Yarına randevu aldım. Doktora gidicem. Afedersin idrara sıkışınca ya da idrarımı yapınca iyice ağrıyor. İltihap olabilir mi diye doktora gidicem. Ha bide duş aldım aşırı sıcak olmayan ama kasları yumuşatacak kadar sıcaklıkta iyi geldi. gerginlik esnedi. Bu da dip not
Hatisss berra-ksrdemir2001 canım ben doktora gittim enfeksiyon çıktı idrarda. Antibiyotik başlattı. Sende git istersen yoksa bile için rahat etsin. Erken doğuma sebep oluyormuş enfeksiyon.