Asilinannesi canım yanlış anlama ama bende doğumdan önce aynı senin gibi düşünüyodum ama çok yanlış düşünüyomuşym. Ben de sezerryan oldum sütüm o yüzden 4 gün sonra geldi mama vermek zorunda kaldm sonra sütün geldi tam ememediği için sütüm artık az geliyo mama takviyesine malesef devam ediyorum. Demem o ki evet eşlerimize ihtiyacımız var ama bebeklerimiz bize muhtaç 😊