M112 Özgüç bey çok iyi diyorlar 2 hafta sonrasina randevum var ona. bende takipte kalayım bilgilendirme olursa eğer
M112 Gizemahmetttt bana da ülkü hanim ile özgüç bey çok önerildi sorduğum herkes tarafından. benimkiler ikiz olunca özgüç bey daha iyi olacağını söylediler
Hamhumsaralop M112 ülkü hanımın doğum ücreti ne kadar acaba ? Sağlık çalışanı indirimi Via galiba muaynede de bilginiz var mi
Ebrulicee M112 sgk ya 800 tl muayene ücreti biz eşimin indiriminden dolayı 490 ödüyoruz. Nst ücretini benden 90 tl alıyorlar doğum ücreti bize 12 bin civarı oluyor normalde 18 bin olması lazım
Ebrulicee Gizemahmetttt bölge müdürü eşim şirket sahibi aynı zamanda Memorial hastanelerinin de sahibi olduğu için şirket çalışanlarına kendi hastanelerinde indirim sağlıyorlar
Gizemahmetttt Ebrulicee çok iyi çünkü yoksa gerçekten çok pahalı bir doğum için bizde de Oyak indirimi uygulanacak