Aslhn2101 CanveAnnesiCanan 40+1 benim oğluşum da aynı gelmek bilmiyor😂 ufak ufak sancılarım var evde bekliyorum süreci 🙈
canparelerim_ CanveAnnesiCanan oğlumu 41haftalıkken normal doğumla doğurdum. Evet gerçekten erkek bebekleri nazlı oluyor gelmek bilmiyorlar🤭 sağlıkla doğurun inşallah🙏🌸
Sinemgirgen CanveAnnesiCanan normalde erkek bebişler geç gelir derler benim kızda 40+0 olduk hala gelmiyor sancı yok açılma yok sanki göbeğimde düşmedi gibi cuma kontrol var suni sancı istemeyi düşünüyorum
1humeyrakomurcu Sinemgirgen 39+4 oldum bizim kız gelmek bilmiyor ben de doktora söyliycem suni sancı ya da sezaryen istedigimi tasıyamıyorum karnımı artık