gizem-37 Dişi ağrıyan kızlarım neyi yapsamda geçmedi ama bu yöntem misss misss.Cezveye biraz karbonat biraz tuz biraz sirke birazda su koyarak çok az ısıtın daha sonra onunla gargara yapın günde 2 kere yemin ederim 2.de geçiriyor ağrınızı allahımmm çok güzel
01bebegim gizem-37 diş ağrısını doğuma yakın çektim diş etlerim intihapladi intihap kurutucu kullandım ve bu durum çocuğumu etkiledi bu durum doğdu 6 gün yoğun bakımda kaldı şimdi çok şükür yanımda iyiyiz 16 günlük olduk dikkat et canım kendine ihmal etme çok geçmiş olsun diş ağrısı çok zor 🥺
01bebegim gizem-37 doktoruma danıştım doktorum antibiyotik verdi ama her antibiyotik kullanılmıyor doktor veriyor canm