Sabah tam bir kahvaltı öyle ayaküstü değil, yumurtam sütüm ekmeğim balım reçelim peynirim mutlaka vardı soframda, öğün araları meyve Ya da yoğurt yedim Ya da kuruyemiş.
Haftanın 3 günü tavuk 2 günü kırmızı et 1 günü sebze 1 günü balık şeklinde beslendim.
Günlük ballı ya da pekmezli sütüm mutlaka vardı.
Vitaminlerim balık yağım ve probiyotik damlamı her gün kullandım.
4 litre su içtim, ayran kefir taze sıkılmış meyve suyu günlük içtim. Yazın hunharca meyve yedim özellikle de karpuz 1 günde 1 karpuzu tek başıma yediğim oluyordu
9 ay bu şekilde beslendim.
( hiçbir sağlık sorunum olmamasına rağmen iki çocuğum da 2500 gram doğdu çok zorlamayın ne bulursanız onu yiyin djdjdjdfnfjdj 😂😂😂😂😂)