Melisatugce Temmuzun sonuna doğru doğum yapacağım kızım olucak inşallah sizce ne almalıyım yani yazın evin içinde hep zıbın giyer diyorlar 4 aydan sonra kışa denk geliyor ama hiç kışlık kıyafet bulamıyorum doğmadan almak istiyoruz ne yapmalıyım sizce
Melo-fndkc Melisatugce yeni doğmuş bebek olacak ne kadar yaz da olsa tek zıbınla olmaz bence. 6 aylık 1 yaş olsa sade zıbınla durur da yeni doğana benim için rahat etmez ya iyi kötü kısa kollu ve alt giydirilir bence 😅
Nese92 O sicak Melisatugce benimde temmuz başı takımda aldım ama o sıcakta evde kıyafetle durmaz çocuk isilik döker ayrıca sağlık açısından bebekleri sıcağa alıştırmamak gerekiyor
civcivim- Benimde yaz bebeği olacak zamanlar aynı, müslin yeni doğam takımları aldım ve battaniyeler tabiki. Yeni doğduğunda atletle zıbınla durmasına pek sıcak bakmıyorum:)))
Melisatugce civcivim- bende hastane çıkışları aldım alt üst takımlar aldım kışa göre bişey bulamıyorum bir kaç parça internetten sipariş vericem
Yldzzz16 Melisatugce yazda olsa yenidoğan takımı giydirilmeli. Sonuçta brbekler daha zıbınla durmanın doğru olduğunu düşünmüyorum
papatyakokusu Benimde mayısın 26 sında doğum mevsimlik şeyler aldım yeni doğan sonuçta ne çok sıcak tutucak nede kol bacak üşütecek şeyler mantıklı geldi bana