Aynuradymn
Kizlar doktor bu omega 3 hapini werdi ama kullananiniz war mi ?
sudamlasi
Aynuradymn ben🙋🏻çok güzel bi hap
Aynuradymn
Bna 7.ayda werdide 1 ay kullanip birakcn ddi mrk ettim kullanan war mi die kac aylik hamilesiniz ?
Masha
Ben kullandım ve cenemde kahverengi lekeler oldu bilmem ondan mıdır. İlacı bırakınca azaldı tekrar başlayınca tekrar arttı. Tamamen bıraktım doktor ile konuşup. Lekeler kaldı.. bence kullanmayın..
Aynuradymn
Siz ne kadar sure kullandiniz peki ?