eeelliiifff Kızlar merhaba bower hastanesi hakkında bilginiz var mı doğumhanesi, hasta odaları, hemşireler vb. Nasıl memnun kalan var mı
EceBertav eeelliiifff bir kere Ceren hanıma gittim memnun kalmadım. Hastane ortamı iyiydi şimdi memorialdan yunus hoca gelmiş ona randevu aldım.. Ceren hoca 300 lira muayenesinde ne iyi ne kötü diyebilirim ne boyu ne gramı ne plasenta bilgi vermedi sadece normal dedi. Devlete gittiğimde doktor şu an plasenta önde 28. Haftaya kadar değişmezse değerlendirilir dedi Numarasını kendisi verdiği halde de danıştığım soruya cevap vermedi. Hep ona giderim düşüncesi ile başladım ama tercih etmeyeceğim.
Papatya_kokuyo5 eeelliiifff kuzenim orda çalışıyor fakat eşi bağlar hastanesinde doğum yaptı nedenini sordum doktorlar kafadan salma peşindeler dedi onun dışımda odalar temiz hemşireler ilgili kamu indirimi de mevcut ben dünya park hastanesine gidiyorum daha doğum ücretini konuşmadm ama doktor yanında çalışanlar çok ilgili
eeelliiifff MelikeBulut henüz belli degil canm araştırma içerisindeyim. Odaları küçük hemşirelerin ilgisi kötü denildi de. Merak ediyorum açıkçası
Rubbywoo Pamukipliki Pamukipliki ceren hanıma bende gittim 3 kez muayene oldum ilgisiz kendisi bakıyor içinde değerlendiyor herlde normal deyip gönderiyor numarasını aynı şekilde banada verdi doğru düzgün cvp alamadım yunus beyi duydum ona gitmeyi planlıyorum suanda
Zynpkrc Fatmanur hanıma gidiyorum . Gördüğüm en ilgili sevgili ve şefkatli doktorlardan. Muayene ücreti 700 lira nst muayene ücretine dahil değil 100 tl oda. Ama komşumdan aldığım bilgiye göre Fatmanur Hanım sadece sezeryan doğum yapıyor ki bana da 28 haftadan sürekli sezeryan demeye başladı. Doğumu orada yapmayacağım ücretler uçuşuyor😑
Zynpkrc Papatya_kokuyo5 enson iki ay önce 9 buçuk normale denmişti şimdiye zam gelmiştir de🫡 bu arada Fatmanur hoca ciddi ciddi herkesi sezeryana alıyor. Arkadaşım o hastanenin ameliyathanesinde çalışmış malzeme ve çalışan eksikliğini dile getiriyordu. Asla tavsiye etmem dedi
Rubbywoo EceBertav ceren hanımdan bende memnun kalmadım yunus bey nasıl ona gidecegim bu kontrolde ayrıca hastane olarakta eksikleri var diye duydum dpktor iyi olsada hastane karsılayabilecekmi kafam karışık
EceBertav Rubbywoo yunus hocadan çok memnun kaldım hastane hakkında bir şey duymadım ben yunus hocayla devam edeceğim
Rubbywoo Benim arkadasım yunus hoca yokken fatma hanımda doğum yaptı normal doğum olucakken ebe yok malzeme yok denilerek başka hastaneye gönderilmiş bende cerene gittiğimde duymuştum bunu hastane değiştircektim cerendende memnun kalmayınca yunus beyi duyunca fikrim değişti ama gittiğimde detaylıca soracagım doğumda sizmi gireceksiniz nöbetçi doktor mu yoksa ebemi yaptırıyor diye her koşulda gittiğim doktoru isterim çünkü
EceBertav Rubbywoo hastane hakkında araştırmaya girmedim gördüğüm kadarıyla temiz. Diğer gittiğimde ben de soracağım detayları