Dogum hikayesi benimde olmasin mi 🙈 erzurum sehir hastanesinde 2. Sezeryan dogumumu gerçekleştirdim gülsün hocam her konuda beni rahatlatti kizim 2.5 yasinda ve biz hic ayri kalmadık kizimda bizden baska birinde durmaz neyse ben gülsün hocama durumu anlattim oda musaitlik durumuna gore yardimci olacagini soylemisti bende her ihtimale karsi bir kiz arkadasima refakatci olmasi icin rica ettim burda kizim onu taniyor ve seviyordu ama kayinvalideme vs asla gitmez biliyorum sonucta neyse o gun geldi 8de hastanede olmamiz gerek kizim icin park yatak vs alicaktim ozel oda olursa oda bizle kalir diye sanssizlik ki park yatak bozuldu onunla ugras vs derken gec ciktik evden tam 8de hastanedeydik o gunde cok doluluk varmis sezeryan bölümü doluymus beni normal dogum servisine aldilar hemen sonda taktilar ameliyathaneye gittim kizimi oylece birakmak annemin gelememesi vs agliyorum baya ameliyathanede allahin isi kanim eksikmis bi 30 dk bekledim o sirada oradaki hemsirelerle vs iyi muhabbet oldu ve baya rahatlamistim gülsün hocam geldi onunla konusmak cok cok iyi geldi bebegimle orada fotoğraf çekinmek istedigimi demistim sagolsun yapariz vs konustuk dogum anı biraz aci hissettim yalan atamam oda 2. Sezeryan oldugu icinmis sanirim cok zorlandim gülsün hocam uyutalim mi seni dediginde hemen kabul ettim hatta hani fotograf cekinecektik dedigi hala kulaklarimda beni uyandirin ben cekinirim diyordum ordaki ilgiyi ilk dogumumda hic görmemiştim biri elimi tutuyor benim korku esnasinda istifra etme sorunum var hemsire abla ismi hacerdi adaşım cok yardim etti anestezi doktoru cok tatli biriydi gözlüklüydü cok sirin bir ekipti ya ❤ neyse ben 30 dk falan bekledim o sirada gulsun hocam kizimla konusmus fotoğrafları göndermiş sezeryan bölümü bosaliyormus direk oraya geceyim diye bekledim odaya gectik 2 kisilikti rabbimin bir bildigi varmis arkadasim panikledi bebisi giydirememisti yandaki abla can can diyerek giydirmisti oglumu gülsün hocam geldi ozel odayi ayarlamis seni oraya aldircam dedi ayy bunu kolay kolay kimse yapmaz 3 saat sonra toparlamistim baya özel odaya geçmiştim 6 ay gecti uzerinden instagramdan takiplesiyoruz cok farkli bi sevgi var icimde o zor zamanimi oyle guzellestirmisti ki anlatamam iyiki boyle kalbi guzel doktorlar var ❤