Kızlar ense kalınlığı 1.47 çıktı ve burun kemiğimiz çok şükür ki temiz çıktı 🙏🏻 Bir kan sonucumuz kaldı🫠 Cinsiyetimiz de belli oldu, haftaya carsamba kesinlesecek doktorumuz %80 doğruluk oranı verdi. Lakin bir durumla karsılastık, bebeğimiz birazcık iri bir bebek olacakmıs galiba çünkü 1 hafta ileriden gidiyormuş doktorumuz öyle dedi 🙈 Normalde 12+2 olmamız gerekiyorken bugün 13+1 olduğumuzu öğrendik 🌸 İri olması önemli değil, önemli olan sağlıcakla gelmesi 😍🐣
Sizin bebislerinizin durumları nasıl peki? Hepimiz sağlıcakla alalım kucaklarımıza inşallah ♥️🥰