Merhaba kızlar bugün kanamam geldi doktora gittim bebek sağlıklı dedi bebekte herhangi bir kanama yolu yok ama pikos var bende ondan olabilir dedi pregestana başlattı yine bir hafta net yatış dedi böyle bir şey yaşayan ya da çevresinde duymuş olan var mı