myangelson AlmilaninAnnesiii 40 üstünü sayıyorlar diye biliyorum sende de biraz var ve düzensiz gibi geldi bana canım
Eftelyaatasoy AlmilaninAnnesiii demin biri daha sormuş onda gördüm 70 üstü olması gerekiyor doğum sancısı icin yazmıştı birisi
AlmilaninAnnesiii -Bal123- Ağrım var ama açılmam yokmuş 40+4bugun suni sancı alsam destekler mi acaba
Deletedmom_116 Dört tane kırk üstü sancin var ise yalancı sancı değildir. Doğum sancısı başlamıştır. Düzensiz bı şekilde.