Misramisra Zeynepaksy sola yatıyorum. Alışkanlığım o şekilde. Ama dün gece yüzüstü buldum kendimi 26+2
alparslansmother Bu zaman kadar hep dikkat ettim hep sola yattim ama artik saldim sıkıldım saga sola dönüyorum yuz ustu haric 36 hafta
Asli123s alparslansmother bende 36 hafta sağa sola dönüp yan yatıyorum sirt üstü uyuyamiyorum tedirginde oluyorum bebege bisey olur mu die ama olmaz inş
alparslansmother Asli123s sirt ustu fazla uzun kalamıyorum nefes alamiyo gibi oluyorum dönüyorum yuz ustu yatmayi yayilmayi cok özledim
Zeynepaksy Ben şuanda 14haftalığım televizyon falan izlerken hep sırt üstü yatıyorum çok bel ağrım var da o yüzden sizlere de sormak istedim