Ccv07 Kızlar merhabaa 👋 35+4 haftalık hamileyim normal doğum olsun istiyorum ama hala bebeğim doğum pozisyonu almadı büyüdükçe pozisyonu beni de rahatsız etmeye başladı. Daha döner mi? Yada dönmesi için yapabileceğim bir şey var mı? Bilgisi olan var mıı?
Kumral60 Ccv07 canim instagramda ayseebe ve serapebe var hatta youtube kanallari var onlarda denk gelmiştim hareketlerle donen bebeklere bir incele istersen.