Kızlar bugün tam 30 haftalık olduk kızımın hareketleri gün geçtikçe artıyo öyle ki artık hareket ederken canımı yakıyo ve özellikle son bi kaç haftadır tabi zaman daraldıkça sıklaşmaya başladı sürekli karnım sertleşiyo ister ayakta olim ister uzanıyo olim farketmiyo taş gibi oluyo hemen geçmiyo normalmidir sizce