TugbaOzarin 20 haftalık hamileyim karnımın üst kısmına bıçak saplanır gibi ağrıyo korkuyorum böyle bişey yaşayan varmı
DuyguKays TugbaOzarin 18.haftamda olmuştu bana da eğilip kalkarken yürürken tuvalete otururken çok canım acıyodu geçti kendiliğinden