Mhmt1234 Hanhan8 benimkinede erkek dedi üç kızdan sonra inşallah olur 12+1de doktor yüzde 80 kız dedi değişimi acaba 16 .haftaya gudicem
enguzelheyecan28 @Melekler12 ya inşallah benimkinide sadece sen bilmissindir 😄 kız dedin haftaya kontrole gideceğim çok merak ediyorum
PrensinibekleyenAnnee Mhmt1234 Bizde kız istiyoruz hayat ne garip ama pazartesi hastaneye gittim anladım ki önce sağlıklı Rabbim.önce sağlıklı nasip etsin cinsiyet doğana kadar önemli doğduktan sonra değil Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah 🌸
Fatmanray esmerella37 sağlıcakla inşallah teşekkür ederim daha 9 haftalığız tekrsr gittiğimizde öğrenemezsek size sorarım yine ☺️