Siyahdnz Biryeniannee tam 32 bugun doktor kontrolum var sabahi bekliyorum gelısım gerılıgı var bakalım yaırn kaç kılo cıkcaz ıns ıyıdır bebek 🎈🎈
Nermin_n Biryeniannee selam 🩷31+5 olduk bizde ☺️ İyiyiz şükür sizler nasılsınız? Ayakta kalınca biraz bacaklarım çok şişiyor sizdede öyle oluyor mu? Kalbim sıkışıyor bazen nefes darlığı oluyor Genel olarak normaliz ama 😁😘
Cnsukckk Yeni yeni ayaklarimda sismeler oluyo geceleride huzursuz bacak sendromu yasiyorum uykuya zor daliyorum onun disinda karnim sertlesiyo ara sira can yakıcı oluyo 😀😀😀
Brisii Bi kaç gündür bebeği aşağıda hissediyorum ve vajina rahim batmalarım oluyo cok can sıkıcı bi durum onun dışında fazlaca akıntım var cuma doktor kontrolüm var sorucam hepsini
ErenimBenim Brisii bebeğin ayakları kasıklarıma batıyor arada yalancı sancılar giriyor karnım sertleşiyor ay bi de idrar torbası sarkmış her saniye tuvalete gidiyorum çok zormuş ikinci gebelik Allah yardımcımız olsun sağsalim vaktinde gelsin bebişler
Biryeniannee Nermin_n evet hepsi bizdede mevcut 😅 birde iki gündür bas donmesi cikti dengesizlesiyorum falan
Hilal2 Ay çok ağrılarom oluyo bi tarafımı çekemiyorum valla bacaklarım çok ağrıyo her gün eşime ovdurmuyorum yumruklatıyorum hayırlısıyla bi doğuraydım 32+6
Biryeniannee Hilal2 çok iyi anlıyorum 😣 bende bugün biraz işleneyim dedim belim ağrıyor karnım bacaklarım bıraktım artık yattim mecburen hic bisey yapamaz oldum
Kbraaaaa-- Bizde 32 +5 olduk perşembe gidecez kontrole bakalim inş iyidir ara ara sancilarim oluyo inş yalancı sancidir. Hayir zaten anlamıyorum ki 😃
Biryeniannee Kbraaaaa-- nasil bi sanci acaba bende henüz başlamadı veya ben anlamıyorum Daha çok ağrı gibi bende özellikle belim
Kubrarmz 32+0 olduk . Geceleri uykusuz. Geçiyor . Sürekli tuvalet ihtiyacı . Kasıklarımda hissediyorum tekmeleerini . Bide gece sabaha karşı yada akşamları karnım çok sertleşiyor . Ağrı cekiyorum çok fazla ağrı oluyor . Ovuyorum kalkıp yürüyorum falan .😪
ridakegzo Kubrarmz bende aynıyım canım ekstra bırazda bel agrım var.Ve bu göbek deliğimin etrafında ve karnımda ağrı şeklinde .Normal bir durummu acaba bu durum?
Hilal2 Biryeniannee bide özel çocugum var evim bomba atılmiş gibi bi görsen dersin ne biçim bu ev sanırım bi kadın alacagım doğuma doğru cidden yapamıyorum
ridakegzo Biryeniannee benimde karnım ağrıyor ama sancılı değil gönek deliğimin etrafı ve karnımın içi.Hafifde bel ağrım var bu normalmi acaba?
Kbraaaaa-- Biryeniannee yani nasıl söylerim bıçak saplanıyor gibi adet olurken kramp girer ya öyle gibi ama düzenli bisey değil çok şükür geçti ama bu gün ilk defa çok sancı girdi korktum biraz