Merhaba kızlar, detaylı ultrasondan geliyorum 21. Haftadayiz ve plasentanin aşağı yerlesimli olduğunu söylediler. Rahim ağzını kapatmamış yukarı çıkabilir dediler ama düşük Bi ihtimal mi bilemiyorum. Bu haftada olup ta sonrasında yukarı çıkan eş var mı ? Sezaryen olursa sütün gelme düzeni nasil olur ? Beni neler bekliyor sizinle konuşabilirsem çok sevinirim bunları konuşabileceğim biri yok çünkü