Annecikkk_01 Kizakr doğumuma son 12 gün kaldı normal doğum olcak çok heycanliyim bı yandan korku bı yandan sevinç başıma neler gelcek acaba 🙈😂 öyle duygularım karmakarışık bana teseli verin ilk doğum yapanlar neler yaptınız ?
alparslansmother Annecikkk_01 merhaba benimde normal doğum olcak 38. Haftada alacagini soyledi doktor cunku bende kolestaz cikti kasiniyodum gecti ama tam haftayi bekletmiyorlarmış bu durumda o yüzden iki hafta erken olcak ama sancim olmazsa nasil normal olcak merak ediyorum bunu biliyo musunuz sanci olsun diye bi sey mi yapiyolar sanci yoksa sezeryan mi olunuyor bilmiyorum da
Slhcglynn Bende 38+1 deyim normal doğum bekliyoruz son günler heyecan dorukta inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize