Sude_28 normal, ben 19.haftadayım 16.haftaya kadar hep kötü bi şey olcak diye endişe duydum, neredeyse hepimizde oluyor ama gönlünü ferah tut, kötüyü çağırma, her çağrı bir çağrışımdır aslında o yüzden iyi düşünelim iyiyle karşılaşalım ❤️ Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun…