Kızlar 10 haftalık hamileyim. Perşembe günü aşırı başım ağrıdı zaten migrenim var. Cuma doktora gittim bebişi gördüm iyidi çok şükür. Cumartesi yine baş ağrısından öldüm. Parol kullandım geçmedi doktora sordum minoset plus içebilirsin dedi. Onu da içtim ama korkuyorum. Keşke direnseydim ama ağrıya dayanamadım. Bir şey olmaz değil mi🥺