Feyzanr41 aşi kacıncı haftalar arası yapılıyor saglık ocaklarında bı sure yoktu suan gıdıp yapatrıp sorun yasıyormusunz eger saglık ocagında yoksa ne yapmalıyız?
SheeR Feyzanr41 rica ederim devlet hastanelerinin acillerinde yapıyorlar diye duymuştum eğer sağlık ocağında yoksa birde eczaneden alınıpta yaptırılabiliyormuş olmadığı zaman