ZarifOyku Bende 10 yıl sonrası 1 yıl ücretsiz izin hakkı diye biliyorum. Bir arkadaş 5 demiş belki öyledir emin olamadım. Ama onu vermekte kurum insiyatifindedir. Yani talep ederseniz gerekçe gösterirsiniz personel ihtiyacımız var diyip red verebilirler. Tamamen kurumuna kalmış. Her iki seçenekte de hakkınız yok gibi duruyor ve alamazsınız.
Rapor-yıllık izin kullanabilirsiniz. Veya istifa.