znkara Elif2143 rahim içinde değil mi ben mi yanlış görüyorum bu konu hakkında doktorunuz olumsuz birşey mi söyledi acaba
znkara Elif2143 dış gebelik genelde rahim dışı tüplerde vs yerleşince oluyor diyebiliyorum evet biraz yukarıda duruyor ama rahim içinde kaç haftalıksınız