Sena1604 ben uzun zamandır rennie duo kullanıyorum şurup içtiğim an yanmayı alıyor günde 4 kez 2şer ölçek içme hakkım var
Doktorum doğala en yakın ilaç olduğunu söyledi tavsiye ederim anında alıyor yanmayı 35. Haftadayım hala kullanıyorum ki iyice şiddetlendi artık