Semihaa1 bu bebeğinizin kilosuna göre değişir. Ben yeni doğan almıştım numara yani ve neredeyse 1 aydan fazla o boyu kullandım. Neredeyse bol bile geliyordu. Benim bebeğim 2680 doğdu anca toparladı kendini. Son kontrolümde 2900 gözüktü kg su ultrasonda ve doktorumda 3 kg dan fazla doğar dedi ve doğduğunda şok yaşamıştım. :) bence yeni doğan alın siz bir paket ne olur ne olmaz. Boyutu bana normal geldi, bebeğim 3.300 kg ya gelincede kullanmıştı mesela. Doğduktan sonra Çabuk Kg alıyolar zaten