Kızlar merhaba 33.haftadan herkese merhaba. Son 2 haftadır göğüs kafesimin birleştiği noktanın hemen altı çok çok acı veriyor batma var ve gitmiyo hicbirsekilde her gun her saat her dk… yatamaz oldum oturamaz oldum. Yatsam daha feci oluyorum o yüzden uyuyamiyorum hiçbir şekilde. Yuzustu ve sirtustu yatış zaten yasak.. mecbur oturuyorum. Otururken bile acı hissediyorum ama yatarkenki kadar şiddetli değil. Aranızda bunu yaşayan var mı ben baya kötü durumdayim yarın muayenede doktorada dicem.googleye baktım bebek diyaframa baskı yaptığı için normal yazıyor. Nedir bu durumun adı bileniniz var mi