Kızlar Allah izin verirse ilk doğumum olacak ve Şuan 33. Haftamdayım normalde 30 ama biraz ileride dedi dr. İşte bende rahimde mi ne darlık var demişti bi hoca. Diyorum ki sezeryan olursam… yani hiç ameliyat olmadım bu yaşıma kadar ve aşırı bi korku var içimde kesilirim diye🥺🙈 napacağım çok mu büyütüyorum acaba gözümde bana biraz bilgi verir misiniz?