Htc- iki dogum yapmis biri olarak tabaiyem hastaneye ne kadar. Gec giderseniz o kadar iyi🙈,nisan geldikden sonra iki gun bile suren var sancilar vs doguma fek, ama suyunuz gelirse onda sanirim hemen gitmek gerekiyor ben yasamadim, ben ilkinfe acemilikden nisan sornasi gittim 2 cm ile, ikincisinde de bebege bisey olur korkusuyla yine randevumda vardi gittim rvde biraz sanci cekince ama daha 5 cm di ve hemen suni sanci verdiler dr.cikacak doguma yetissin diye, hala kızıyorum kendime ayni hatayi yine nasil yaptim diye, o yuzden tavsiyem dayanikmayacak hale.gelmedikce erken giderseniz suninsanci ile hizlandirmak istiyorlar ve suni sanci demek bence ölüm demekz kendi sancilariniz nefes aldiriyor ama onda nefes alma imkani bile.olmadan şiddetli sancilar geliyor ve makesef bende sırf suni sanci yüzünden ıkınma hissi bile hic ama hic olmadı ikincisinde ilkinden daha zorlandım,bu kez Allah nasip ederse son raddeye kadar gitmiycem.hastaneye🤣