Kızlar selam 23 haftalığız bir kaç gündür özel bölgemin üstünde yanı karnımın alt kısmında böyle ağrı gibi kramp girmesi gibi birşey oluyor sanki ağırlık var gibi orda karnım sol tarafına ağırlık oluyor bazen ağrıyor ama dediğim gibi daha çok baskı yapıyor sanki bütün yük oraya toplanmış gibi oda ağrı yapıyor ara ara sürmeli olmuyor sağ sola dönerken de bazen ağrıyor sizde de oluyor mu böyle şeyler bebeğim gayet güzel hareket ediyor sorun yok ama sanki böyle çıkacakmış gibi her an baskı hissi var normal mi 🤔🤗