blackberry118 32.hafta izne ayrildim. 40 hafta doldu bebeğim doğmadı. Bu hafta sonu dogum öncesi İznim bitiyor bebek hafta sonuna kadar dogmazsa nasil olacak izin durumu
Tgbylmz blackberry118 bugün öğrendiğim kadarıyla doğum sonrası iznimizden gitmeye başlıyomuş bende çok şaşırdım
blackberry118 Durdudiler oylemi bn sistemden bakiyorum. Devami islenmemis doğum belgesiyle eklenir diye düşünmüştüm. Doğum gecikti stresi var bide bu dert olmasın bari. Teşekkür ederim.
eminehilise Önemli bir durum değil Doğumun ne zaman gerçekleştiği. Zaten toplamda 16 haftanız var, ona göre hesaplanacak. Ücretli izninizde ona göre bitecek.