Kesinlikle İstiklal tıp merkezi Haluk Ballı doktor benim doktorum nice bu ay 4 arkadaşımı gönderdim hepsi çok memnun hemşiresi olsun kendisi olsun mükemmel sizinle sohbet ediyor sizi rahatlatıyor sizi Güler yüzle karşılıyor ve inanılmaz güleç yüzlü olmasının yanı sıra aşırı ilgili bir doktor 300 TL muayenesi şiddetle tavsiye ediyoehm