Mrsfly grundig kullanıyorum. Evde kedim var. Valla çok rahatlık ya 😂 açıkçası tüylerin ve tozların çoğu yok evde 😄 o kadar büyük rahatlık ki. Balkonun küçük askılık anca evde oluyor balkona sığmıyor😅 bu yüzden sıkıntı yaşıyordum. Annemle eşim doğum günümde aldılar🤭☺️ aldığım model ayrıca hayvanlar için de. Çift filtreli, çelik kazanlı. Valla çok kullanışlı. Alırken A++ üstü olmasına dikkat edin. Hem nem sensörü oluyor hemde daha az elektrik harcıyor ☺️açıkçası benim elektrik fatırama 50 TL gibi bir miktar yansıdı. 15 gün boyunca her gün hatta günde bazen 2 kere çalıştırdığım halde bu miktar yani☺️☺️
Çekme veya yıpratma olmadı. Ama sadece bir pijama altım var onun lastik kısmı yıprandı 😂😂 o da zaten miadını doldurmak üzere o sebepten olduğunu düşünüyorum 🤭