Aysnr0111 19 haftalığım hiçbir sıkıntı yokken kanamam oldu doktorum hiçbir sıkıntı olmadıgını söyledi sebebi nedir sizce
1prensesimm Aysnr0111 doktorunuz birşey yok dediyse yoktur cnm belki ağır iş falan yapmissindir? Ama 19 haftada düşük olmaz erken doğum olur Allah muhafaza, doktorun detaylı muayene etmedimi kanama nedensiz olmuyor diye biliyorum. Bilen biri vardir belki 🥰
Aysnr0111 2-3 doktora göründüm bebekte de rahimde de sorun görünmüyor progestana başladım yat dinlen dedi doktorum korkuttu bebis :)
Sevgi56 Aysnr0111 kanaman ne kadardı, birde idrar testi yap istersen, enfeksiyon olmasıda kanama ve lekelenme yapıyor