Ben tüp bebekle hamile kaldım doktorum ilk görüşmeye gittigimde bırakırdı lazeri iz bırakır vücutta diye cunku radyasyon veriyormuş, tüy icin asla risk alamam, gözle görülür bir zarar tabi ki yapmayabilir ama ya beyin gelişimini etkilerse, ya ileride ortaya çıkacak bir soruna yol acarsa, hem biçok doktora kendim sordum, hem instagramda birçok doktorun canlı yayınında sordum daha hic hamilelikte lazeri onereni serbest birakani duymadım, bu hafta doktoruma ağda sorun olur mu diye sordum lazer ve kremi asla önermiyorum en güzeli ağda dedi, lazerime doğum sonrası devam edeceğim artik