Ravzaguler33 şehir hastanesi Mehmet Kaya vardı doktor bundan 4 sene önce oğluma hamileyken ona gidiyordum aşırı naif ilgili bir doktor mhrsden bak canım hala ordaysa ona gidebilirsin iki dogumumuda orda yaptım şehir Hastanesi’nde özel hastane gibiydi şimdi üçüncü gebeliğim Şanlıurfa’ya taşındım doktor ve hastane konusunda zorlanıyorum hayırlı olsun gebeliğin bu arada 😊🌺