Krispiim16 merhabalar canım hekim arıyorsan ayşegül iltaç akkurt derim acıbademden yeni ayrılıp fm de klinik açmış bende yeni gebeyim ilk gebeliğim birkaç hekim denedim ama iltaç hanım bir başka ilgilendi biz çok memnunuz öneririm kesinlikle muayene ücreti 600 tl ödüyorum