17+6’dayım, allah korusun bebeğime bir şey olursa ben bunu anlayabilir miyim? Yani düşük mü olur, kan mı gelir yoksa hiçbir şey anlaşılmaz mı?
Bugün karnım beni çok rahatsız etti içerde değişik bi şeyler oldu gibi tuhaf bi şişlik rahatsızlık hissettim durduğum yerde yoruldum..böyle olunca da aklıma binbir türlü şey geliyor öğrenmek istedim yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim