iklima_crz Arkadaşlar 30 haftalık hamileyim hergun baş ağrım oluyor internette gebelik zehirlenmesi olabilir diyor bilgisi olan varmi 🌹🌹gebelik zehirlenmesine nasıl anlarım bilmiyorum..
Ervaduru iklima_crz vuxudunuzda şişlik varmı tansiyon yüksek mi bunlar önemli ileri hafta gebeliğiniz normal doktorunuza haber verebilirsiniz.
WiseMom iklima_crz Geçmiş olsun, bilgilendirme amaçlı naçizane yazımın linkini bırakıyorum. [https://forum.mutluanneleriz.com/d/1570286-preeklampsigebelik-zehirlenmesi-surecim-dogum-ve-bilinmesi-gerekenler]
Adenkaratepe Tamsiyonunuz yüksek çıkması lazım, idrar tahlilinde protein görülmesi lazım vs. Bi sağlık ocağında mutlaka tansiyonunuza baktırın.
Ervaduru iklima_crz okadar cok bu konuyla uğraşıyorum ki 20 gündür zehirlenme diye doktora gidiyorum sürekli durmadan ben 17 haftakugum rahatsızlığın oldugunda 15 dim erken haftada olmaz dediler zehirlenme olsa farklı belirtiler olur cok şişme tansiyon hep yüksek olması gibi.