mervemom58 Son adet tarihin 25 Nisan program da şu anda 4+0 gözüküyor ama benim yumurtlama tarihim 8 yada 10 Mayıs dı 2 haftalık olması gerekmiyor mu? Keseyi ne zaman gördünüz ?🥹 Betam dün 16.78 çıktı