Hilal-13 Valla ben 15.haftamdan beridir krem yağ kullanıyordum, 33e kadar hiçbir şey yoktu, 33ten sonra göbeğimin alt kısmı vajinama doğru çatlamış,görünce baya üzüldüm.. Sarı kantaron yağı aldım belki ufakta olsa bir faydası olur, doğum sonrası çok gözüme batarsa çatlak tedavisine giderim son çare..