NisaSaglam1 Kızların 33+3 teyiz 1.893 dedi doktor gayet iyi ve sağlıklı dedi ama bana az geldi sizce az mı
Sumeyyeolmez NisaSaglam1 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Allahım sen sabır ver Yarabbim. Evet azmış doktorda hic brişey bilmiyor bize sorcan tabiki biz daha bilgiliyiz
Poncikpanda NisaSaglam1 son haftalarda kilonun büyük çoğunluğu alınıyormuş zaten kilosu size az gelmesin doğum kilolarıyla karşılaştırmayin şu an 😊
yesillimonn NisaSaglam1 Kilosu iyi cnm doktor da iyi demiş aksi bir durum olsaydi söylerdi zaten kilosu az vs diye.
abilgen NisaSaglam1 doktor gayet iyi demiş ya, biz az desek hangisine inanacağınızı merak etti arkadaşımız muhtemelen.