ikiprensannesi__ Merhabalar arkadaşlar ben 24 haftalık hamileyim bir anda sol kasigima bıçak saplanır gibi bı ağrı giriyor 10 dakikad 4 kez felan oldu devlet takipliyim öyle mesaj felan atabilecegim bı doktorum yok neden olur bu. Çok kötü acıtıyor resmen
Ruya_burcu45 Gaz sancısı olabilir mi acaba, yediğin bir şey dokunmuştur belki, yada üşütme. Geçmezse acile gidebilirsin, nöbetçi dr muayene sonrası kendi doktoruna ulaşabilir